top of page

כיצד מיתוג ועיצוב אתר אינטרנט אסטרטגיים יכולים לקדם את העסק שלך


עיצוב לוגו ומיתוג למיכל אייזנברג, מעצבת פנים
עיצוב לוגו ומיתוג למיכל אייזנברג, מעצבת פנים

היית רוצה לקחת את העסק שלך לשלב הבא?

כדי לתת לך השראה לכך, אשמח לשתף בסיפור ההצלחה האחרון, בו עזרתי ללקוחה לחוות דחיפה משמעותית בעסק שלה בזמן קצר, באמצעות עיצוב אתר ומיתוג אסטרטגי.


כמעצבת, יש לי את הזכות לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות מתעשיות שונות. לאחרונה הייתה לי הזדמנות לעבוד עם מיכל אייזנברג, מעצבת פנים מוכשרת, שרצתה למתג את הסטודיו שלה כדי למשוך לקוחות נוספים ולהציג את סגנון העיצוב הייחודי ועבודותיה היפות. בחרתי לשתף כאן בתהליך העיצוב והפתרונות שמצאתי כדי לעזור ללקוחה שלי להשיג את היעדים העסקיים שלה.


עיצוב הלוגו ושפת המותג

כדי להתחיל את הפרויקט, ערכתי מחקר שכלל שיחה מקדימה עם מיכל כדי להבין את המטרות, הקהל ובחינת הסביבה העסקית. שוחחנו על חזון המותג שלה, פרופילי הלקוחות האידיאליים והציפיות שלה מהפרויקט. משם, פיתחתי לוח השראה והתחלתי לעבוד על הלוגו ועל עיצוב זהות המותג. יצרתי לוגו חדש, פלטת צבעים, טיפוגרפיה וסגנון ויזואלי ששיקפו את האישיות והאסתטיקה העיצובית של הלקוחה. הצגתי בפניה מספר אופציות לבחירה, ואת האופציה הנבחרת דייקנו יחד עד ליצירת סמל לוגו ייחודי שמיכל הרגישה שמשקף אותה היטב והמציג סגנון ותנועה מזמינה. לכיתוב השם ותיאור המקצוע בחרנו בגופן סריפי על-זמני.


לוגו שמשקף את האישיות, הערכים והאסתטיקה העיצובית של הלקוחה
לוגו שמשקף את האישיות, הערכים והאסתטיקה העיצובית של הלקוחה

עיצוב ובניית האתר

לאחר סיום העבודה על הלוגו, יצרתי עבור מיכל אתר פורטפוליו מותאם אישית, שמציג את הדירות אותן עיצבה. קיימנו שיחת אפיון מקדימה, בה מיכל הציגה את ציפיותיה ויצרנו את רשימת דפי האתר ורכיביו. בתהליך העיצוב, כמו בלוגו, השתמשתי בגישה עיצובית מינימליסטית ששמה דגש על חלל לבן, טיפוגרפיה נקייה ותמונות באיכות גבוהה. בחרתי פונט בעברית שיהלום את הלוגו ואת המיתוג הכללי ופיתחתי סגנון ויזואלי שמשקפים את האישיות והאסתטיקה העיצובית של מיכל. האתר רספונסיבי ומותאם לחוויית משתמש מיטבית ולקידום המכירות, וזהות המותג החדשה עוזרת לה לבלוט על פני המתחרים ולמשוך לקוחות יוקרתיים יותר. לאתר של מיכל


אתר פורטפוליו מותאם אישית
אתר פורטפוליו מותאם אישית

האתגרים בפרויקט

אחד האתגרים העיקריים בפרויקט זה, היה ליצור עיצוב שיאזן בין תחכום לנגישות. מיכל רצתה להציג את מומחיותה ואת הפרויקטים האיכותיים שלה, אך גם רצתה להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ברמה האישית, שזה ערך שמאד חשוב לה ומלווה חלק מה- הDNA העסקי שלה. כדי להתמודד עם האתגר הזה, השתמשנו בשילוב אלמנטים עיצוביים אלגנטיים, כמו שימוש במעט שחור והרבה לבן לניקיון ושקט - כזה שמאפשר הרבה מקום לעבודותיה לדבר בעד עצמן - פנייה ידידותית לגולשים באתר, ותחושה של תנועה ואווריריות בלוגו ובאתר, שהושגה הן על ידי שימוש בגרפיקה עצמה והן על ידי אנימציית תנועה עדינה בתצוגת הפרויקטים.


אתגר נוסף היה ליצור אתר קל לניווט וידידותי למשתמש. האתר מכיל הרבה תמונות ומטרתו להציג את הפרויקטים בצורה מושכת ויזואלית ואינפורמטיבית כאחד. כדי לפתור את האתגר הזה, יצרתי מפת אתר ברורה, ארגנתי את הפרויקטים והשתמשתי בשילוב של גלריות תמונות, סליידרים ואנימציות עדינות כדי להציג את תיק העבודות. סקשן של פרויקטים נוספים מלווה כל דף פרויקט על מנת להקל על חווית הניווט באתר.


סגנון, תנועה ואווריריות
סגנון, תנועה ואווריריות

כולם מרוצים

הפרויקט היה מוצלח. האתר החדש ועיצוב המותג קיבלו משוב חיובי מלקוחותיה ומעמיתיה של מיכל והתוצאות של הפרויקט היו נהדרות. על ידי השקעה בעיצוב אינטרנט ומיתוג מקצועי, מיכל מיצבה את עצמה כמובילה בתעשייה וצברה יתרון תחרותי בשוק. זה הוביל לעלייה משמעותית בלידים באיכות גבוהה ובסופו של דבר לצמיחה עסקית מורגשת בזמן קצר.


באמצעות עיצוב אסטרטגי, גם העסק שלך יכול:


למשוך את הלקוחות האידיאליים: אתר אינטרנט וזהות מותג מעוצבים היטב יוצרים רושם ראשוני חזק, מושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלך ומושכים לידים באיכות גבוהה התואמים ליעדים העסקיים שלך. להתבלט מעל המתחרים: בשוק צפוף, זהות מותג מקצועית מייחדת אותך מהמתחרים, והופכת את העסק שלך למזוהה וזכיר. לשפר את חווית המשתמש: אתר אינטרנט מעוצב בקפידה מנחה את המבקרים בצורה נוחה וברורה דרך ההצעות השונות שלך, ומגדיל את המעורבות ואת שיעורי ההמרה. על ידי התמקדות בשימושיות ואסתטיקה, נוצרת חווית משתמש איכותית שבכוחה למשוך לקוחות חוזרים. לבנות אמון ואמינות: זהות מותג מגובשת מעידה על מקצועיות ואמינות, משרה אמון בלקוחות פוטנציאליים ומקלה עליהם לבחור בך על פני מתחרים.

בסך הכל, הפרויקט הוכיח שוב את כוחו של העיצוב לשנות את פני העסק ולהשיג את מטרותיו.

העיצוב עבור מיכל היה עבורי חוויה מהנה ומספקת, שאפשרה לי להפגין את היצירתיות שלי וכישוריי לפתרון בעיות. בעבודה צמודה עם הלקוחה, הצלחתי ליצור אתר וזהות מותג אסטרטגיים, ששיקפו במדויק את החזון והערכים של העסק ולתמוך בשאיפותיו.







bottom of page